مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد| مجلس یازدهم باید در بحث نظارت قوی عمل کند

جعفر قادری :مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد و محورهایی که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بحث سهولت فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت های دانش بنیان، اصلاح نظام بانکی و بازار سرمایه است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 08 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«جعفر قادری» با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس یازدهم گفت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد و محورهایی که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بحث سهولت فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت های دانش بنیان، اصلاح نظام بانکی و بازار سرمایه است.

 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید توسعه زیرساخت های کشور و جهت گیری تجارت به سمت کشورهای همسایه باشد، گفت: تکمیل زنجیره های تولید در صنایع غذایی و وابسته به بخش معدن و پتروشیمی از دیگر مسایلی است که ما باید در حوزه اقتصادی به آن توجه کنیم. این زنجیره ها باید تکمیل شود و در حوزه هایی که مزیت نسبی در بحث تولید داریم همانند پتروشیمی، معدن و کشاورزی و بحث تامین امنیت غذایی و امنیت بهداشتی فعال تر عمل کنیم.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید در بحث نظارت قوی عمل کند، گفت: امری که می تواند مجلس یازدهم را نسبت به سایر مجالس متمایز کند، تمرکز بر بحث های نظارتی است. درست است که ما خلاها و مغایرت های قانونی زیادی داریم ولی بیش از آنکه نیاز به قانون گذاری داشته باشیم، نیاز به کنترل، مراقبت و نظارت داریم.

 

قادری تاکید کرد: ما باید پیگیر این مسئله باشیم که در حوزه هایی که قانون داریم، قانون اجرایی شود؛ آنجاهایی که باید آیین نامه تدوین شود، این امر صورت گیرد و آنجاهایی که باید نظارت بر تدوین آیین نامه باشد، این امر به خوبی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار